عمق فاجعه

  • Hana :)
  • جمعه ۱۹ خرداد ۹۶
  • ۱۳:۱۶

خب یه مدت نبودم اینجا . اگه بگم مشغول درس خوندن بودم ، دروغ گفتم . مشغول لذت بردن از فرجه ها بودم و الان که کتابامو نگاه میکنم ، به عمق فاجعه پی میبرم . و تصمیم گرفتم این یه هفته ی اخرو بشینم خوب بخونم بلکه مشروط نشم . ولی از بس درس نخوندم دیگه یادم رفته چجور درس میخونن . انگار من همون آدمی نیستم که یه شبه کل کتاب دیفرانسیل رو میخوندم ! 

میخوام یه قسمتی از زندگیم رو پاک کنم ولی چون زیادی درگیرش شدم نمیتونم و اینکه نمیخوام دل کسایی که منو دوست خودشون میدونن رو بشکونم .اینم یه قسمتی از فاجعه هست !

  • نمایش : ۱۶۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی